Thursday, October 8, 2009

N31- MAHU PILIH ISA...ATAU MAHU BERKERETA KUDA?



Pilih Isa bermakna Umno dan BN akan kekal dengan kemusnahan yang dibawanya, kalau pilih Zul, Umno akan berubah supaya tidak rebah).Haprak Daily

Pilih PAS atau Pakatan Reput bererti melayu akan kekal dengan pembohongan dan putaq belit puak-puak kapiaq Harbi tersebut..yang akan membawa kita ke syurga Nik Aziz kerana mereka sudah setaraf kapiaq harbi kerana bersekongkol puak0puak yang menolak "Isle" dan hukumnya.

Kalau Pilih Isa bererti PAS atau Pakatan Reput, terutama Hadi Awang tidak lagi sesuka hati mencipta amanat “DAJAL” untuk santapan bangsa.

Peristiwa Memali sudah cukup mengajar dan membukti bertapa biadap dan kurang Hajarnya "AMANAT DAJAL" Hadi Awang hari ini pada bangsa dan Agama.

"Jika PAS menang, Umno akan cuba memperbaikkan partinya yang terlalu banyak dipalitkan dengan isu rasuah, pembaziran, projek terbengkalai di peringkat kerajaan negeri. Haprak Daily

Jika UMNO menang bererti Melayu Islam menolak pakatan sikapiaq harbi yang diperalatkan oleh PAS untuk menjual ayat-ayat al-quran untuk menipu bangsa demi politik dajal mereka….

"Bila itu berlaku, rakyatlah yang paling banyak mendapat manafaatnya.Haprak Daily

“Bila itu belaku,bangsa dan agama terpelihara dari terus dipersenda oleh sekutu-sekutu kapiaq harbi hari ini." demi kepentingan Politi mereka.

“Bila ini belaku kemenangan memihak pada UMNO rakyat terutama orang Melayu akan kembali bersatu dibawah satu bumbung tanpa ada talibarut bangsa yang mampu membinasakan pakatan bangsa dibawah satu agama satu wadah perjuagan.

Ingat bercerai kita roboh bersatu kita teguh.

"Jika Isa menang, Umno akan kian angkuh membawa pembangunan palsu untuk kepentingan kroni-kroninya dan rakyat tidak akan dapat apa-apa.Haprak Daily

Jika PAS tewas akan mengurangka keangkuhan mereka dari terus memperalatkan agama dan ayat-ayat allah untuk diperguna dan diperdagangkan oleh sikapiaq harbi dipentas-pentas kali lima untuk memperdaya bangsa.

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Bagaimana pula PAS yang memilih KAPIAQ HARBI sebagai rakan kongsi sedangkan DAP terang-terang menolak dan mencabar Islam?

Apakah tidak kafir/haramkah jika kita membuat pilihan pada PAS hari ini.Atau apakah Hukum Ulama PAS tersebut dicipta semata-mata untuk menipu banga demi politik gila kuasa.

Andainya Hukum Ulama PAS tersebut itu hanya dusta..

Bagai dengan penjelasan ayat-ayat Allah swt dari surah al-baqarah yang menjelas perkara yang sama…..???

Buatlah pilihan berdasar akal yang waras..bukan nafsu berdendam sesama bangsa.. samada ISA atau masih mahu mengikut serta berkereta kuda bersama pemutaq dan penipu bangsa di Bagan Pinang.

Komentar :

ada 0 comments ke “N31- MAHU PILIH ISA...ATAU MAHU BERKERETA KUDA?”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.