Monday, October 5, 2009

MASIH ISLAM DAN BERSIH LAGI KAH PAS HARI INI?





“Soalnya ialah, adakah Umno masih memiliki calon yang bersih dikalangan barisan kepimpinan mereka kecuali saki baki ahli-ahli di peringkat akar umbi yang dijadikan kuda tunggangan mereka semata-mata.”hARAKah Daily.

Persoalan KITA sekarang pula.. yang harus pengundi-pengundi Melayu Islam teliti dan pasti hari ini, ialah masih bersihkah dasar perjuangan PAS itu sendiri hari ini.Apabila mereka berada sebaris dengan kapiaq harbi?

Hari ini PAS sudah setaraf kapiaq Harbi apakah PAS ingin menafikan dengan hukum ini!!

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

“Persoalnya Umno masih memiliki calon yang bersih dikalangan barisan kepimpinan mereka tidak timbul lagi kerana sejak dulu lagi PAS telah labelkan pemimpin umno tidak pernah bersih.

Hari ini yang penting status Islam seluruh pemimpin PAS temasuk Nik Aziz dan Hadi Awang serta seluruh warga ust-ust serta alim ulama PAS sendiri berdasarkan hukum ulama diatas masih Islam lagikah mereka hari ini?

Yang sah selain berpeluk cium bersama DAP pemimpin mereka pula rela menjadi kuda tunggangan DAP atau kapiaq harbi hari ini.”

Masih Islam lagikah pemimpin Pas hari ini..atau sudah bertaraf munafik rakan karip DAP?

“Jika Isa Samad menjadi calon, ia bermakna Umno redha kepada calon korup”….hARAKah Daily.

Bagaimana pula jika orang Melayu terus memilih pimpinan Nik Aziz serta kuncu-kuncunya bermakna orang melayu Islam pula redha dibawah kepimpinan gulongan munafik yang bersekongkol pula dengan kapiaq harbi.

Hari ini sudah kah Hadi Awang membatalkan Amanat Dajalnya dan mengantikan dengan Amanat yang baru untuk mengekalkan status Islam mereka seperti dulu.

Atau Hadi Awang serta Nik Aziz reda berada dalam kelompok gulongan Munafik bersama-sama kapiaq Harbi asalkan mereka kekal berkuasa hari ini?

Hari ini parti tersebut cuba membesihkan Amanat Dajal Hadi Awang disebalik Negara Kebajikan ciptaan DAP untuk mengantikan Negara Islam yang PAS sendiri menolaknya.

Hari ini parti kapiaq harbi ini[PAS] juga tidak pernah sunyi menghadapi perbalahan sesame sendiri yang pasti diatas kebodohan ilmu yang tidak diamalkan membawa keuntungan pada DAP.

Butakah pemimpin PAS hari ini termasuk Nik Aziz dan Hadi Awang pencipta Amanat Dajal pada orang Melayu sebelum ini.

Di Dun Bagan Pinang hari ini Hadi Awang perlu menjelaskan pada pengundi-pengundi Melayu Islam bagaimana Status Islam pemimpin PAS hari ini termasuk dia sendiri?

Masih Islam atau sudah berstatus Kapiaq Harbi?

Hadi Awang juga harus mencipta Amanat Dajalnya satu lagi di PRK N31 agar penyokong-penyokong PAS kekal berada bersama perjuangan Kapiaq Harbi.

Agar Amanat DAJALnya kali ini tidak bertentangan dengan Hukum yang dikeluarkan oleh Dewan Ulama PAS Kelantan tempoh hari.

"Golongan ini dikenali sebagai golongan munafik, golongan yang nampak lahirnya macam Muslim.

Mereka berjanggut serban, mereka melabel diri mereka Islam, tetapi merekalah golongan gunting dalam lipatan, golongan yang sebenarnya menghancurkan Islam."

Mereka musuh dalam selimut, dan mereka ini lebih merbahaya daripada DAP kerana mereka berselindung dibalik serban dan janggut, Mereka berhujjah menggunakan Al Quran.

Mereka ini dila'nat ALLAH, dan tempat mereka didalam neraka wail, neraka yang paling bawah!

Komentar :

ada 3 comments ke “MASIH ISLAM DAN BERSIH LAGI KAH PAS HARI INI?”
Anonymous said...
pada hari 

Masalahnya ularmak mereka dah sumbat otak penyokong mereka dengan TAIK yang dibawak SANG ALJUB apa2pun dah tak boleh pikiak lagi dah.....dah kematu, bayangkanlah sampai DAP KAFIR HARBI tu pun dah jadi kawan walaupun mereka hina ISLAM " WHAT A FUCKING RELIGION !!! " depa boleh duduk diam.....tak melawan pun....tak demontrasi pun ....hina betul puak2 ni.....

Anonymous said...
pada hari 

salam.

Setuju...mungkin mereka juga setaraf kapiaq harbi hari ini.

Mikhail271 said...
pada hari 

cabar hadi awang..apa status islam ko..kalau berpandukan amanat ko sendiri...jawab hadi...tapi jangan risau..nik aziz kan ada syurga..masuk je syurga dia...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.