Tuesday, October 20, 2009

BILA PAS MENYUSUI SIAMANG DIHUTAN...












Hari ini PAS tidak perlu masuk Buddha, PAS tidak perlu masuk Hindu, PAS tidak perlu masuk Kristian, Kerana PAS kini sudah menjadi kafir kerana berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Inilah Padah “AMANAT DAJAL” Hadi Awang menipu bangsa.

Begitujuga dengan kesinambungan konsep “Mengulamakkan kapiaq Harbi” menampakkan bertapa “TOLOL” dan “DUNGU”nya pemimpin PAS mempebodohkan bangsa Melayu hari ini.

Pemimpin PAS meletakkan orang Melayu setaraf red Indian yang menjadi pelarian di negara sendiri.

Manakala Penyokong serta pemimpin PAS sanggup di perkaldaikan oleh DAP…dan seterusnya PAS memperlembukan bangsa sendiri…dengan segala “Amanat Dajal” ciptaan mereka.

Mereka sanggup menagih undi dengan memperdagangkan Syurga dan Neraka,kapiaq dan Islam untuk menipu bangsa.

Begitulah liciknya pemimpin-pemimpin bangsat ini mempolitikkan hukum Allah ta’ala.

Inilah pemimpin-pemimpin dari golongan munafik, golongan yang nampak lahirnya macam Muslim.

Mereka melabel diri mereka Islam, tetapi merekalah golongan yang sebenarnya menghancurkan Islam.

Mereka adalah sebenar-benarnya musuh dan Pertualang pada bangsa, mereka ini lebih merbahaya daripada golongan [kapiaq] kerana mereka berselindung dibalik “Amanat Dajal” mereka menipu sekelian bangsa.

Mereka berhujjah menggunakan Al Quran agar mengahalal tindak tanduk mereka supaya memperlembukan bangsa agar dapat mengelak tanggung jawab mereka kepada bangsa.

Lalu mereka berfatwa pada bangsa…..

“Taat diwaktu senang dan susah.Mentaati dalam semua keadaan.Setuju kita taat,tidak setuju pun kita taat.Apa saja arahan yang diberikan oleh pemimpin PAS”

Apakah “AMANAT DAJAL” ini benar-benar datangnya dari al-Quran atau dari mana-mana surah atau firman Allah swt?

Dan benarkah yang dimaksudkan dengan Amanat Dajal ini selaras dengan tututan Allah swt pada umatnya..?

“PAS merupakan satu perjuangan yang tidak nampak akan upah atau balasannya”

Benarkah puak-puak Kapiaq Harbi ini memperjuangkan untuk mendaulatkan Islam seperti yang dituntut oleh Allah swt seperti firmannya “Upah dan balasan memperjuang menegak hukum Allah swt itu adalah perkara Ghaib”

Sedarkah kita di zaman Rasulullah sendiri, terdapat ramai kaum munafik yg menyertai gerakan Rasulullah, hinggakan tatkala berperang pun, masih ada kaum munafik yang menyertainya.

Hari ini puak-puak kapiaq Harbi ini…atau golongan golongan yang nampak lahirnya macam Muslim ini menipu bangsa dengan memutar belit fakta.

Mereka sanggup menagih UNDI pilihan Raya ..diugut dengan neraka.Mereka sanggup memperdagangkan Syurga dan negara seolah-olah hak mak bapak politik mereka.

Mereka ini lebih merbahaya daripada golongan [kapiaq] kerana mereka berselindung dibalik “Amanat Dajal” mereka menipu sekelian bangsa.

Mereka sanggup mempergunakan kemelaratan bangsa agar berpegang teguh pada Amanat Dajal ciptaan mereka,untuk memperlembukan bangsa dalam pilihan raya.

Bagi GMC tiada pemimpin yg maksum di dunia ini baik Ust atau pun Ulama samada dalam PAS,PKR maupun UMNO.

Oleh itu jangan lah segelintir pemimpin-pemimpin PAS ingin menabik dada bahawa merekalah dikalangan pemimpin yang terbaik dan yang terpilih untuk memimpin bangsa Melayu hari ini.

Kerana kaum munafik juga ada yg menyertai gerakan Rasulullah, hinggakan tatkala berperang pun, masih ada kaum munafik yang menyertainya.

Jadi tidak hairanlah PAS sebagai sebuah pertubuhan politik yang bersekongkol dengan kapiaq harbi hari ini betul -betul bebas dari golongan munafik, golongan yang nampak lahirnya macam Muslim.

Mereka berjanggut serban dan melabel diri mereka Islam, tetapi sebenarnya mereka yang menghancurkan perpaduan dalam Islam.

Jika diamati inilah usaha-usaha yahudi untuk melihat kepapaan, kemelaratan serta kemunduran ummat Islam seperti yang pernah dilakukan oleh T.E Lawrence [Ulama Ciptaan Yahudi] dalam usaha menjatuhkan empayar Uthmaniyah.

Apakah sekelian bangsa Melayu sudah menjadi buta siapa yang sedang mengembalai pemimpin-pemimpin PAS hari ini…?!!

Waallahualam.

Wassallam.apbs.

Komentar :

ada 1
YANG GAMBI said...
pada hari 

Salam, kerana mereka adalah dari keturunan spesis yang sama, maka mereka sanggup menyusukan siamang.....

Mereka buka ada akal fikiran manusia, kecuali pemikiran rimba....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.