Tuesday, September 29, 2009

IBRAHIM ALI MAMPU BERTELOR !






“KOTA BHARU, 27 Sept: Tanpa lambang bulan sudah pasti Datuk Ibrahim Ali tidak akan merasai kedudukan seperti sekarang,”

“Kalau orang Pasir Mas kata dia kena berundur, berundurlah. Duit yang dia makan tu tak betul, dia sembahyang Tuhan tak terima, dia buat apa pun Tuhan tidak terima”- Nik Aziz Nik Mat.

Apakah Nik Aziz atau seluruh pemimpin PAS termasuk Kedah tidak merasa kata-kata Nik Aziz tersebut seolah-olah meludah kahak kelangit..?

Siapa pula PAS hari ini tanpa terselit lambang DAP dan PKR?

Sedarkah Nik Aziz tanpa lambang DAP dan PKR..jauh panggang dari api pemimpin-pemimpin PAS akan merasai kedudukan seperti sekarang,”

Apa pula bezanya PAS dan Ibrahim Ali jika mau dibandingkan dengan penggunaan lambang.

Sebenarnya Kedudukkan PAS dan Ibrahim Ali tidak ada bezanya dalam merasai situasi seperti sekarang.


“Jika tidak meletakkan jawatan Ibrahim ali akan terus dilabelkan sebagai Katak Pencabul Yang Bacul”
- Nik Aziz Nik Mat.

Andainya Ibrahim Ali dituduh kacang melupai kulit,bukankah PAS hari ini pula ibarat melukut ditepi gantang oleh PKR dan DAP.

Jika dibandingkan hari ini. PAS lebih hina dari Katak Pencabul Yang Bacul yang dituju pada Ibrahim Ali.

Kerana PAS hari ini terutama di Kedah,Perak dan Selagor memperolihi pendapatan hasil kerjasama dengan kapiaq harbi.

“Langkah itu perlu jika mahu amal solehnya diterima Tuhan kerana rezeki yang diperoleh melalui hasil jawatan tersebut adalah ‘tidak betul.’
- Nik Aziz Nik Mat.

Duit yang PAS terima dan PAS belanja pada anak pinak mereka untuk makan minum tu tak betul, PAS sembahyang Tuhan tak terima, PAS buat apa pun Tuhan tidak terima.

Alasannya…
“Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" -Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Dari hukum yang dikeluarkan oleh Dewan Ulama PAS Kelantan tersebut jelas membuktikan segala amalan Nik Aziz serta pemimpin-pemimpin PAS sendiri tuhan tidak terima kerana Nik aziz dan kuncu-kuncunya sudah kafir atau haram kerana berkongsi kuasa.

Dan segala rezeki yang diterima dari perkongsian kuasa bersama kapiaq harbi tersebut tidak halal dan haram pada mereka hari ini.
.
Lebih-lebih lagi PAS sanggup menepikan hukum dan menggugurkan Negara Islam semata-mata ingin bersama kapiaq harbi.

Lebih jelas membuktikan merekalah dikalangan orang-orang yang menolak hukum Allah ta’ala.

Hakikatnya Siapa diantara Ibrahim Ali dan Nik Aziz yang mampu bertelor dan siapa pula yang hanya mampu bergantung telor pada DAP?

Bermaruah lagi kah pemimpin-pemimpin PAS termasuk Nik Aziz jika dibandingkan dengan Ibrahim Ali hari ini?

“DAP mengancam untuk menarik diri daripada Pakatan Rakyat sekiranya PAS masih mahu melaksanakan undang-undang hudud dan qisas jika pembangkang menerajui negara ini”-
Karpal Singh Malaysia kini 14 Jan 09.

“Pas tetap setia dan berjuang dengan DAP dan pakatan pembangkang meskipun parti itu tidakmenghormati prinsip tertentu perjuangannya”- Naib Presidennya, Salahuddin Ayub.

“ Kalau benar ibrahim Ali kuat tanpa sokongan orang-orang Pas, letak je..lah jawatan tu, barulah katak tu ada telur sikit”
- Nik Aziz Nik Mat.


“Kalau benar pula PAS kuat tanpa PERLU sokongan kapiaq harbi atau DAP,Terima saja cabaran DAP barulah PAS dianggap sepsis katak yang ada telurnya sikit”-GMC.

Tetapi hari ini..terbukti PAS bukan sekadar ada sedikit telor….tetapi tidak ada telor..bila Pas mengeluarkan kenyataan berikut…

“Pas tetap setia dan berjuang dengan DAP dan pakatan pembangkang meskipun parti itu tidakmenghormati prinsip tertentu perjuangannya”-
Naib Presidennya, Salahuddin Ayub.

Dari kenyataan diatas JELAS PAS bukan saja tidak mampu bertelor. Tetapi terpaksa bergantung telor pada kapiaq harbi untuk membuktikan PAS tu TIDAK mampu bertelur sikit pun dan terpaksa bergantung telor DAP- GMC

Apakah Nik Aziz masih tidak sedar PAS hari ini lebih bacul dari katak pencabul tersebut?


Dan PAS kini bertaraf politik katak Peliwat yang lebih dayus bergantung telor kejantanan pada kapiaq harbi(DAP)?

Sedarkah Nik Aziz,Ibrahim Ali mampu bertelor sendiri tanpa bergantung belas ihsan pada telor DAP seperti PAS sepsis katak mandul yang tidak ada telor sendiri.

Penggunaan Lambang PAS oleh Ibrahim Ali itu membuktikan PAS sememangnya bahlol, bacul,dayus kerana PAS tidak mampu bertelor dan sanggup diliwat oleh Ibrahim Ali, DAP dan PKR semata ingin membukti kejantanannya menang dalam pilihan raya.

Hari ini PAS baru sedar ayam yang terlepas ..hidung mereka terhidu najis.

Lupakah Nik Aziz ,Politik ibarat peperangan yang perlu ada tipu muslihat untuk menang?

Seperti tipu muslihat PAS mengkianati amanat “DAJAL” Hadi Awang dan berpelok dengan kapiaq harbi hari ini.

Lupakah tipu muslihat PAS yang sanggup mengkianati amanat “DAJAL” yang membawa pada tercetusnya peristiwa Memali dan mengorbankan orang-orang Islam yang taksup pada amanat "DAJAL” itu?

Hari ini terbukti Ibrahim Ali bukan sebarangan katak berbanding PAS yang sanggup mengadai maruah Agama semata ingin bergantung telor pada DAP..

Ibrahim Ali mampu bertelor sendiri tidak seperti PAS hari ini yang kejantanannya bergantung telor pada DAP?

Komentar :

ada 0 comments ke “IBRAHIM ALI MAMPU BERTELOR !”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.