Saturday, September 26, 2009

BILA DIGEMBALAI KAPIAQ HARBI - PEMIMPIN PAS LUPA DIRI.




BILA KAPIAQ MENGEPALAI POLITIK PAS.

Akhirnya selepas PRU12 setelah PAS bersekongkol dengan kapiaq harbi[DAP].

Isu Kafir tidak lagi rasional buat PAS untuk menyerang politik bangsa(UMNO) seperti yang dijelaskan oleh Mat Sabu.

Kerana ditakuti bangsa asing merasai PAS masih bersifat parti perkauman lebih-lebih lagi untuk menjaga hati sekutu mereka iaitu DAP.

Selain daripada itu PAS merasai isu kafir juga tidak lagi sesuai memandangkan kini PAS bersama-sama DAP.

Dan PAS merasai tanpa isu kafir tersebut senjata ampok PAS selama ini berjaya mendekati dan mempengaruhi MCA dan MIC untuk menyokong perjuangan mereka,dan meninggal politik bangsa.Inilah kianatnya politik PAS pada bangsa hari ini.

Sedarkah kita....????

Lebih-lebih lagi hak Istimewa Orang Melayu yang dijanjikan oleh sekutu politik mereka dapat memikat hati MCA dan MIC meninggalkan politik bangsa (UMNO) yang kononnya banyak melakukan penyelewengan,dan tidak banyak membantu bangsa.

Lebih-lebih lagi Isu liwat oleh al-khahfi mereka[Anwar] sedikit sebanyak menyumbang DANA pada politik mereka meracun fikiran bangsa.

Selain daripada itu Isu membatalkan Negara Islam juga memberi impak yang amat berkesan lagi dapat menarik segala bangsa menyokong perjuangan mereka hari ini.

Situasi ini dijelaskan sendiri oleh Mat sabu dalam seminar Angkatan Muda PKR di Dewan Hotel Sri Malaysia Sungai Petani sebelum PRU12 yang dihadiri oleh MP [DAP] Bukit Mertajam YB Chong Eng yang menentang Dasar Perjuangan PAS selama ini untuk menubuh Negara Islam.

Akhirnya Mat sabu dengan busuk dan cabuk hatinya, secara resmi menggugurkan Negara Islam mengantikannya Dengan Negara Kebajikan seperti yang dipersetujui oleh DAP iaitu MP Bukit Mertajam tersebut.

Tapi sedarkah sekelian tali barut bangsa terutama seglintir pemimpin-pemimpin PAS hari ini segala tipu muslihat Politik mereka akan membelit dan melilit sekelian bangsa Melayu.

Lalu dalam PRU12 yang lepas terbukti PAS telah mengugurkan Negara Islam menggantikan dengan Negara Kebajikan degan persetujuan bersama DAP.

Hari ini PAS merasa mereka lebih selesa berada bersama kapiaq habi menjadi gembala politik mereka dengan menepikan segala arahan ayat-ayat allah ta’ala kepada mereka.

Apakah Pemimpin PAS hari ini sudah melupai ayat-ayat yang dibaca dan dicanang didepan bangsa hari ini telah menikam maruah mereka?

Allahuakbar ! mereka sedang diuji oleh Allah atau sudah dibenci Allah swt diatas putar beli mereka pada hukum Allah ta'ala selama ini?

“Kabarkanlah kepada orang-orang munafik bahwa mereka akan mendapat siksaan yang pedih, (yaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman-teman penolong dengan meninggalkan orang-orang mukmin.
Apakah mereka mencari kekuatan di sisi orang kafir itu? Maka sesungguhnya semua kekuatan kepunyaan Allah." (QS. an-Nisa' 4: 137-139)

Sedarkah Pemimpin PAS bahawa Dajal itu adalah sesosok manusia.

Nabi saw. Memberi tahu kita bahwa pada akhir zaman akan muncul seorang manusia yang akan menipu kelian manusia.

Dajal akan menguasai dunia.

Maka, orang-orang Islam harus waspada agar hati kita tidak memendam cinta terhadap dunia sehingga mereka sanggup korban aqidah dan kesucian Agama karena semata- dengan rayuan serta janji-janji Dajal.

Jangan setakat bijak berpidatu didepan bangsa...sedangkan kita sendiri masih berada dalam selimut kejahilan diri sendiri hari ini.

Bangsa tidak mampu menegur kita...kerana kita kononnya lebih mulia dari mereka yang menyokong tipu daya kita?

Ingat Kuasa Allah ta'ala masih ada... dapat membuka minda mereka bila-bila masa saja,untuk menerjah kemungkaran didepan mata kita.


wassallam apbs.

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

atas dahi najib ada perkataan kafir

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.