Monday, August 10, 2009

PAS- KEMBALIKAN PERTUBUHAN ULAMA SE-MALAYA YANG TELAH DI PINDA.





SEDUTAN UCAPAN ASY-SYAHID UTZ IBRAHIM LIBYA BEBERAPA HARI SEBELUM PERISTIWA MEMALI…

……….Perbezaan diantara golongan yang mahu dan taat kepada Allah swt dengan golongan yang THAGHUT.

Ia itu golongan yang menolak hukum Allah swt.


Maka disitulah terujudnya satu FURQAN atau pemisahan ini.

Inilah yang dijelaskan oleh Al-Quran,kerana setiap kitab samada Taurat,Injil dan Zabur yang di Turunkan kepada Nabi Muhammah saw.


Semua kitab-kitab ini di namakan Al-Furqan.Ertinya pemisahan diantara DUA GOLONGAN dan Dua Puak.

Satu puak yang HAQ/Benar manakala satu puak lagi yang batil/Thaghut ATAU KAPIAQ.


Maka pada ketika itu golongan yang hendak pada Islam dan golongan yang menentang Islam itu TERASING dan TERPISAH.

Tapi “SEKARANG” ini tidak ujud lagi CIRI-CIRI seperti itu.


Hari ini ujud golongan yang MASIH hendak “BERDAMAI” dengan MUSUH-MUSUH Islam.

Apakah ORANG-ORANG ATAU PEMIMPIN-PEMIMPIN SEDEMIKIAN RUPA MAMPU BERPERANG PADA JALAN ALLAH?...”

Hari ini dalam PRU12..PAS telah mencabuli dan mengkhianati atau menjadi lebih “BANGSAT”!

Bila mereka bekerjasama dengan DAP yang secara terang-terang menentang ISLAM hanya dengan ALASAN mahu menjatuhkan UMNO seperi yang ditegaskan oleh Nga Kok Meng MP Taiping yang kononnya petah membaca al quran.


Tetapi bukan sekadar alasan “tidak mahu memecah-belahkan masyarakat seperi yang di maksudkan oleh Asy-Syahid Ust Ibrahim.


Hari ini PAS bersekongkol dengan MUSUH ISLAM ini dengan matlamat untuk memecah belah orang Melayu Islam dan untuk membunuh Politik Orang Melayu yang kononnya menolak Hukum.


Jelas hari ini SIAPA yang TERANG-TERANG Menolak HUKUM dan MENGGUGURKAN NEGARA ISLAM seperti yang di Canang-canangkan oleh PAS sejak dulu?

Bukankah panglima PAS sendiri tidak lain dan tidak bukan Mat Sabu!!!!!!


Di Perak, siapa yang membuka Pekong PAS secara terbuka di HADAPAN MUSUH_MUSUH ISLAM (DAP)yang bermaksud tidak pernah ada dalam mana-mana Transkrip PAS atau Pelembagaan PAS yang menyatakan PAS nak melaksanakan HUKUM dan Negara Islam?

Siapakah HAIWAN TERSEBUT ?

UMNO atau PAS atau PKR atau DAP yang dituduh BIADAP Oleh MP Kulim Bandar Bahru Zulkifli Nordin?

DAP tidak mampu biadap jika Bangsa Sendiri Tidak "KURANG AJAR"?

Bila PAS KURANG AJAR...tidak Hairanlah DAP mampu Biadap!


Di Kedah Ust Azizan Razak Secara terang menolak HUKUM HARAM ARAK di Kedah Hanya alasan- UNDI Cina dan India diperlukan?

Siapakah petualang-petulang dan siapa yang lebih "BANGSAT" dalam PAS hari ini.

Apakah pemimpin PAS sudah BUTA dan sudah melupai peristiwa Memali dan Peristiwa berdarah di Lubuk Merbau yang meragut nyawa Osman Talib?"

Atau sewaktu itu segelintir pemimpin-pemimpin PAS hari ini masih berada didalam kelompok "HAIWAN" sama-sama menjadi "dalang" dan “BARUA” pada UMNO?


Dan hari ini..muncul dan menepok dada akulah pejuang ke-ADILAN?


Lupakah seluruh pemimpin PAS Kedah terutama,Mat Sabu ,Mahfus,Awang Hadi atau Nik Aziz(ahli PAS 1967)

...ATAU pada lain-lainnya yang yang sewaktu itu masih berselimut didalam pelukan UMNO yang dituduh Thaghut, pada peristiwa Memali tersebut?

Aku masih mampu mengenali “SIAPA MEREKA HARI INI” dan MAT SABU SERTA MAHFUS mungkin lebih mengenali siapa BARUA_BARUA tersebut?


Hari ini Siapa di Kalangan kamu yang menjadi” PETUALANG” pada perjuangan PAS? Siapa yang mencabuli kata-kata Asy-Syahid Utz Ibrahim Libya? Siapa yang lebih “BANGSAT” UMNO atau PAS hari ini?


Siapa yang berpeluk-mencium musuh-musuh Islam yang lebih jijik dari UMNO? Siapa? Apakah PAS sanggup bersekongkol dengan musuh Tradisinya itu semata-mata untuk memushi orang melayu…atau mereka sudah di rasuk oleh pengaruh Anwarime…apa lagi KEADILAN yang PAS ingin cari? Hingga sanggup bersekongkol dengan musuh Islam.Lalu sanggup membuka Pekong dan cabuk PAS.


Seandainya MB PAS Perak tidak lupa daratan kerana kemarok pada “KUASA” masakan dia sanggup MENAFIKAN Perjuangan PAS” Begitu juga dengan MAT SABU…dan MB Kedah.


Hari ini merekalah “PETUALANG” yang merosak perjuangan Islam yang dulunya Pertubuhan Ulama Semalaya yang di PINDA ke Pertubuhan Islam SeMalaysia {PAS} kini oleh pemimpin-pemimpin HARI INI!


Hari INI Aku sebagai INSAN yang cukup KERDIL berbanding kamu pejuang-pejuang PAS ingin menyeru pada Pemimpin-pemimpin PAS Kembalikan HAK PERTUBUHAN ULAMA dulu kepada yang berhak.


Kerana Kamu sudah mengkianati Perjuangan asal mereka dan ...Kerana kamu sekelian sudah beanar-benar tidak layak menerajuinya lagi.


Pada Mat Sabu dan Mahfus desaklah pemimpin-pemimpin kamu kembalikan PAS pada nama asalnya iaitu PERTUBUHAN ULAMA SEMALAYA dulunya.

Kerana Kalian sudah gagal dan sudah mencemar nama baik PERTUBUHAN ISLAM dan sudah MENG “KIANAT”i pada perjuangan para-para Syuhada MEMALI.


Amanat Asy-Syahid Ibrahim Libya…yang masih Aku dan sahabat-sahabat dalam PAS mungkin masih INGAT…dan mungkin penyokong-penyokong yang kekal dengan warnanya saja mampu mengingati.

Manakala yang baru bertukar warna...hanya bagai LEMBU dicucuk hidung untuk menyangak peluang yang ada...mereka tidak mampu menghayatinya.


“KALAU ADA KEPENTINGAN LAIN DARI PERJUANGAN ISLAM TIDAK PAYAHLAH BERJUANG DALAM PAS BUAT MATI JAHILIYAH SAJA ATAU MATI KAPIAQ SAJA”


“ GOLONGAN YANG MASIH BERKARAT DENGAN PENYAKIT CINTA DUNIA ITU KELUARLAH DARI PARTI ISLAM (PAS)”


“KALAU HENDAK CARI KESEMPATAN DENGAN PARTI ISLAM TIDAK PAYAHLAH, KELUAR SAJA”
-ASY-SYAHID UST IBRAHIM MAHMOOD.



DAN HARAPAN AKU PULA PADA PEMIMPIN-PEMIMPIN AWAL PAS YANG TIDAK PERNAH MENUKAR WARNANYA “ SERAHKAN KEMBALI PERTUBUHAN ULAMA” PADA YANG “HAQ” MANSUHKAN PAS JADIKAN PAS SEBAGAI PARTI THAGHUT YANG LAIN.... LALU BERJUANGLAH MENENTANG UMNO…HIMPUNLAH SEKELIAN BANGSA DAN AGAMA BERSAMA PARTI BARU KAMU ITU.


JANGAN KALIAN CEMARKAN NAMA PERTUBUHAN ULAMA DAN NAMA BAIK PARA ULAMA.

KERANA ITU LAH SAJA PEWARIS NABI-NABI UNTUK SEKELIAN BANGSA MELAYU MERUJUKNYA.

BUKAN MELALUI FATWA POLITIK GILA KAMU YANG BERSILIH GANTI HARAM DAN HALANYA MENGIKUT KEPENTINGAN POLITIK KAMU.


Wassallam.apds

Komentar :

ada 3 comments ke “PAS- KEMBALIKAN PERTUBUHAN ULAMA SE-MALAYA YANG TELAH DI PINDA.”
semanggigunung said...
pada hari 

Aku cukup bersetuju. Kembalilah ke nama asal atau tukarlah kepada apa-apa juga nama asalkan tidak menggunakan perkataan ISLAM. Selagi nama Islam dijadikan nama parti politik selama itulah bukan sahaja orang-orang Melayu Islam terkeliru malah boleh membuatkan orang bukan Islam terus menerus menghina, mencaci dan memandang rendah terhadap Agama Islam yang suci itu.

Tak guna melaungkan “Allahuakbar” pada hal dalam masa yang sama ahli-ahli PAS turut memain peranan menghina Islam dan yang lebih dahsyat seolah-olah memberi ruang kepada orang-orang bukan Islam merosak dan meremehkan nama Islam itu sendiri.

Tak payah guna perkataan ISLAM, asalkan geraklaku dan tuturkata pemimpin-pemimpin dan ahli-ahli berpaksi kepada ajaran dan kehendak Islam, rakyat terbanyak pasti dapat diajak bersama memperjuangkan Islam.

Dan yang penting rakyat bukan Islam sedar bahawa ISLAM bukan sebuah parti politik yang boleh disepak terajang. Agama Islam harus diterima dan dihormati mereka kerana ia merupakan Agama Resmi bagi Malaysia.

Ashley Ahmed said...
pada hari 

Salam,

Donia, donia..

Anonymous said...
pada hari 

Hanya Allah SWT saja yang tahu kebenarannya.
Kuasa,pangkat,duit dan seumpamanya tidak boleh lagi menjadi senjata kepada kebenaran itu.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.