Thursday, August 20, 2009

MELIHAT ANAK BULAN DI MENARA PERMATANG PASIR.




Pada 31 Ogos 2008, Melihat anak bulan Ramadhan telah diadakan di Menara Kuala Lumpur. Rombongan diketuai oleh S.S. Dato’ Haji Wan Zahidi b. Wan Teh, Mufti Wilayah Persekutuan.

Antara agensi-agensi yang terlibat ialah Jabatan Mufti Wilayah Persekutuan, Jabatan Kemajuan Islam ……..

Begitulah sibuknya Mufti Wilayah,Jakim dan lain lain untuk memastikan tarikh bermulanya puasa pada seluruh ummat Islam di Malaysia.

Lain pula dengan Rombongan yang di ketuai oleh Mursidul Am PAS dari Kelantan ini…ke Menara Permatang Pasir hari ini.

Bukan untuk memastikan anak bulan. Tetapi untuk memastikan kroni bulan...yang menang dalam pilihan raya.Supaya dia kekal dipanggil mufti fatwa pilihan raya.

“Setiap kali ada Pilihan Raya samada kecil atau besar Majlis fatwa yang diketuai oleh Murshidul Amnya berserta agensi-agensi PAS yang terlibat antaranya DAP dan PKR akan terus berada di dilokasi pilihan raya untuk memperbodohkan sekelian bangsa,khusus orang melayu untuk memastikan orang melayu memangkah PAS,PKR atau DAP saja berbanding dengan sebelum ini.

Pada 25 Ogos 2009.
Memangkah “BULAN” dipilihan raya Permatang Pasir-Murshidul Am Mufti Politik Pilihan Raya Raja Segala Fatwa.

Murshidul AM bersama sama penyokong setia mereka termasuk dari Jabatan Kelab Penyokong PAS Ust Gobala,Ust Nga dan Khalifah Guan Eng ke Menara pilihan raya Permatang Pasir untuk memastikan sama ada Bulan,Roket dan mata saja kelihatan.

Dalam rombongan tersebut di menara Permatang Pasir.Mushidul Am Pas serta rombongan telah memastikan yang kelihatan adalah BULAN .

Dan mereka mengistiharkan pada 25 hb ini pengundi melayu Islam perlu memangkah bulan.

Selain dari bulan maka penyimpan mohor-mohor khazanah"FATWA" PAS akan mengistiharkan umat melayu bukan di kalangan penganut Islam tulin.”

Begitulah diantara kerja-kerja Mufti politik PAS tersebut dalam setiap pilihan Raya kecil maupun besar untuk memastikan umat melayu memangkah bulan dalam pilihan Raya jika umat melayu mau kesyurga !

MAJLIS FATWA KATA NIK AZIZ MENYELEWENG….TAK LAYAK DI PANGGIL TOK GURU.


Isu syurga neraka bukan merupakan perkara baru yang dimainkan PAS apabila berlaku pilihan raya baik pilihan raya kecil mahupun pilihan raya umum-AGENDA DAILY.

Komentar :

ada 0 comments ke “MELIHAT ANAK BULAN DI MENARA PERMATANG PASIR.”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.