Saturday, August 15, 2009

MELAYU SEDANG DI UJI OLEH BANGSANYA SENDIRI.




"Apakah manusia itu mengira bahwa mereka dibiarkan saja mengatakan;
'Kami telah beriman,' sedangkan mereka tidak diuji?
“Dan sesungguhnya kami telah menguji orang-orang yang sebelum mereka, maka sesungguhnya Allah mengetahui orang-orang yang benar dan sesungguhnya Dia mengetahui orang-orang yang dusta.”
"-Surah Al-Ankabut ayat 2-3

Adakah UMNO dan orang Melayu amnya diwaktu ini sedang diuji oleh bangsanya sendiri? Diwaktu dan saat ini lah bangsa dapat menilai siapa sebenarnya bangsa mereka.

Bangsa pejuang dan bangsa talibarut.

Disaat ini jugalah bangsa dapat menilai harga sebuah perjuangan.

Di mana bumi dipijak disitu langit dijunjung.

Apakah kebenaran itu dapat diukur dengan suara jeritan dan salakkan sekelian bangsa yang ada atau kebenaran itu hanya Allah swt yang memberi jalan kemenangannya.

Bangsa jangan tertipu dengan pekikan talibarut bangsa yang sanggup menjual bangsa dan mengadai Agama hak Allah ta’alla.

Mereka hanya mampu menjual diri mereka bukan bangsa dan bukan Agama kita.

TUNGGU KEBANGKITAN KEDAH !!!!!!!


wassallam

Komentar :

ada 1
semanggigunung said...
pada hari 

SEMOGA SECARA SEDAR ATAU TIDAK, AKU BUKANLAH TERGOLONG DARI KELOMPOK TALIBARUT BANGSA SEPERTI YANG DIMAKSUDKAN OLEH APDS.

Terlalu hina dan jijik mereka yang dengan sedar dan redha menjadi talibarut yang kerjanya hanya mengharapkan laba dan kepentingan diri.

Apakah mereka ini tidak sedar betapa jahat dan busuknya golongan mereka kepada bangsa dan agama serta tanahair.

APDS, aku yakin mereka ini adalah saki baki dari keturunan si Kitol dan Mendeliar yang hidup di zaman kegemilangan Kesultanan Melayu Melaka yang lampau. Kalau si Kitol dan Mendeliar telah berjaya menghancurkan Melaka ketika itu keturunan mereka di zaman moden ini kalau tak segera disangguh dengan kekuatan yang ada episod kejatuhan Melaka sudah berada di ambang pintu.

Aku bersamamu dan keturunan pejuang-pejang yang masih ada dan masih setia menawarkan diri untuk melakukan apa saja demi agama, bangsa dan watan ini.

Ayuh saudara-saudara ku kita semarakkan obor perjuangan agama dan bangsa sempena perayaan hari keramat 31 Ogos, 2009, yang menjelang tiba.

Kita kembalikan maruah agama dan bangsa sekaligus kita hancurkan petualang dan talibarut yang ghairah untuk enghancurkan agama dan bangsa sendiri kerana gilakan kuasa.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.