Sunday, August 9, 2009

KURANG HAJARNYA MELAYU!




“Saya rela menjadi tidak popular di kalangan masyarakat saya sendiri, tetapi bangunlah wahai umatku, jangan lagi kita dipermainkan oleh mereka yang licik ini”


“Sejak memenangi banyak kerusi dalam PRU 12, DAP ternyata semakin biadab dan kurang ajar kerana turut campurtangan dalam hal-ehwal agama Islam yang menjadi agama persekutuan.”


“Tindakan DAP ini teramat-amat menghiris perasaan umat Islam.”


“Ini yang selalu saya katakan, bila saya menulis perkara menyebelahi Islam Melayu, saya dituduh tidak sensitif dan dipaksa meminta maaf.

Adakah DAP begitu sensitif? Inilah yang saya katakan nasib Melayu di bumi Melayu”
“Justeru, saya minta parti-parti politik Cina dan akhbar-akhbar Cina mesti memaksa Jeff Ooi dan Ronnie Liu minta maaf secara terbuka kepada umat Islam”


“Saya ingin mengingatkan PAS supaya berhati-hati dengan DAP dan parti yang sekutu dengannya. Parti DAP sudah terkenal dengan sikap ultra kiasu sejak penubuhannya lagi selepas PAP.


“DAP perlu diingatkan bahawa mereka tidak akan menang banyak kerusi dalam PRU 12 baru-baru ini, tanpa sokongan orang Melayu”


“Tambahan pula, kematian manusia tidak mengenal usia. Kematian boleh datang secara tiba-tiba, bila-bila masa, tidak kira tua atau muda. Cuma kita diminta bersedia untuk mati”

Allahuakbar! bacalah berulang kali luahan hati dari bukan Bangsa sendiri...betapa jijiknya Melayu...yang dayus dan kurang hajarnya kerana Kuasa!

Komentar :

ada 2 comments ke “KURANG HAJARNYA MELAYU!”
Anonymous said...
pada hari 

Memang depa sume betina. Berpidato berapi2 tapi tindakan... takde. Tu la banyak sangat "Take Beer" sedekah DAPigs. Kan dah lalok. Bangsa nak kena jual pun tak sedar diri lagi. Nak sebut takbir pun dah lain bunyinya... take beer.. take beer.. take beer.. Apa kejadahnya.

Anonymous said...
pada hari 

salam: masalahnya puak-puak ini suka menunding jari.tanpa mereka sedar empat jari lagi menerjah ke muka sendiri.Lebih-lebih lagi yang menbiadapkan DAP..dia lupa dalam waktu dia men-BIADAPkan DAP Bangsa dan puak2nya lebih kurang hajar! Tanpa PAS dan PKR kurang hajar DAP tidak akan biadap.Biadap DAP kerana bangsa-bangsa ini KURANG HAJAR!

Mengapa si Zulkifli nordin YB Kulim ini membiadapkan DAP? Tidak sedarkah dia SIAPA SEBENARNYA YANG KURANG HAJAR. Tanpa bangsa sendiri KURANG HAJAR DAP tidak berani BIADAP!

Jangan suka menunding jari pada orang...lihatlah diri sendiri dulu! Jika kita KURANG HAJAR...sudah tentulah orang akan biadap.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.