Sunday, August 23, 2009

KEMBALILAH MELAYU KE PANGKAL JALAN..


Di PADANG SERAI, Bekas Ketua PKR cawangan Padang Serai, Hamid Osman, 68, berkata beliau telah menduga cawangan itu hanya menanti masa untuk dibubarkan.

"Saya ucapkan tahniah kepada Anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Lunas, Mohd Radzi Salleh yang sedar parti itu tidak akan ke mana yang menghadapi terlalu banyak masalah," kata Hamid kepada Bernama semasa dihubungi.

Hamid yang mengetuai cawangan itu sejak 2004 dan mengisytiharkan keluar parti April lepas, berkata beliau dan lebih daripada 500 yang lain sedang menimbang untuk menyertai Umno.

Seorang lagi bekas pemimpin PKR Padang Serai, Sarji Singh, 45, pula tidak terperanjat dengan pengisytiharan Mohd Radzhi keluar parti itu kerana beliau dan lebih 1,000 orang anggota PKR telah keluar parti itu untuk menyertai MIC tahun lepas.

Menurut Sarjit, faktor utama ramai anggota meninggalkan PKR kerana sudah muak dengan sikap angkuh anggota Parlimen Padang Serai N.Gobalakrishnan yang tidak mengambil tahu masalah rakyat yang diwakilinya selain tidak menghormati undang-undang negara.

Sementara itu, Timbalan Ketua UMNO bahagian Padang Serai, Abdul Halim Hasan berkata UMNO sedia menerima bekas anggota PKR demi perpaduan orang Melayu dan pembangunan sejagat.

Pengerusi Gerakan Padang Serai, Tang Liang Hiang pula berkata parti itu sentiasa membuka pintunya kepada penyokong dan bekas anggota PKR. BERNAMA

Komentar :

ada 2 comments ke “KEMBALILAH MELAYU KE PANGKAL JALAN..”
Politiqus said...
pada hari 

Apakah pilihan yang ada sekarang? Tolak PKR, Tolak PAS? Adakah BN-UMNO yang patut dipilih? Atau kita semua tidak ada pilihan?

Anonymous said...
pada hari 

SALAM:

ISLAM !

wassallam.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.