Sunday, August 16, 2009

BILA DAJAL TERLEPAS......




Dajjal yang mengaku diriya sebagai tuhan apabila mendapati dirinya telah bebas.


Tiba-tiba binatang berbulu lebat itu berada di hadapannya dan berkata/'Selamat tinggal, wahai orang yang paling jahat di muka bumi.

Engkau menuju ke dunia yang penuh kepalsuan…

Alkisah mengenai Anwar banyak tidak disedari oleh ahli-ahli PAS serta UMNO dan masyarakat Melayu amnya,begitu juga dengan penyokong penyokognya…

Mereka terpukau dan ternganga bila mendengar pidato Anwar tanpa menilai dan mengkaji dengan mendalam watak dan kepimpinan anak kelahiran Ceruk Tok Kun ini.

"Disember 2007, di Rumah Terbuka anjuran Christian Federation of Malaysia di Bukit Nanas, dilihat sebagai satu gambaran positif kepada penganut agama Kristian di Malaysia.

Penganut Kristian anggap, Anwar merupakan satu-satunya 'pemimpin masa depan' yang boleh memberi ruang yang luas kepada Kristian mengembangkan agamanya di Malaysia".


“Jika kamu melihat seseorang diberi karamah sehingga boleh terbang sekalipun janganlah kamu terpedaya….

sehingga kamu melihat bagaimana dia menjaga suruh dan larangan Allah dan batas-batas syarak”.

Selepas kematian Ataturk,

Mustafa ini adalah seorang anak luar nikah yang telah diprogramkan oleh Yahudi untuk meruntuhkan Islam.

Allah memperlakukan mayatnya dengan hina sekali.

Ia tidak dimandikan, dikapankan, disembahyangkan atau dikebumikan dengan secepat mungkin sepertimana yang dipinta oleh Islam bahkan beliau diawet dan diletakkan di ruangan istana Dolmabahce selama 9 hari 9 malam.

Kemudian mayatnya dipindahkan ke Ankara dan dipertontonkan di hadapan Grand National Assembly Building.

Pada 21 November 1938, mayat beliau dipindahkan ke Muzium Etnografi di Ankara.

15 tahun kemudian, pada tahun 1953, barulah mayatnya diletakkan di sebuah bukit Resat Tepe di Ankara.

Sebenarnya jasad Ataturk pernah dikebumikan tetapi tidak diterima bumi. Pada awalnya, mayat Ataturk dikebumikan di Istanbul tetapi keesokkan harinya mayat Ataturk dimuntahkan kembali.

Sudah beberapa ulama Turki cuba mengebumikannya di Istanbul, namun kejadian yang sama turut berlaku dan mereka berpendapat bumi Istanbul hanya layak untuk pejuang-pejuang Islam seperti Sultan Muhammad Al-Fatih dan Sultan Abdul Hamid II sahaja.

Ataturk tidak layak bersama mereka. Kemudian Ataturk dibawa ke Ankara namun kejadian yang sama turut berlaku seperti mana di Istanbul dan akhirnya Ataturk hanya diletakkan begitu sahaja di bawah binaan batu marmar seberat 44 tan.


Untuk melindungi keaiban ini, penyokong-penyokong Ataturk menggambarkan bahawa betapa rakyat Turki masih lagi mengharapkan ‘kepulangannya’.

Inilah akibat kepada Firaun generasi kedua yang selalu menentang kebenaran dan bermegah-megah dengan apa yang dilakukan.

Kuasa Allah mengatasi segala-galanya dan Islam tetap subur di mana sahaja walaupun gegaran sekularisma datang menghempap, namun Islam pasti dijulang.

Apakah PELIWAT juga akan melalui jalan yang sama dipilih oleh Firaun moden ini?

Dan mungkin diatas sebab sebab itulah Allah s.w.t menghalang apa yang PELIWAT cita citakan selama ini.

wallahualam

Wassallam

Komentar :

ada 0 comments ke “BILA DAJAL TERLEPAS......”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.