Friday, July 10, 2009

UNIKNYA POLITIK PAKATAN RAKYAT-AZIZAN RAZAK.


Pada asasnya Pakatan Rakyat membawa politik saksama, adil dan cergas. Berbanding budaya politik BN yang berbentuk dominasi, tawar menawar dan sembunyikan masalah di bawah permaidani.
"Maknanya, tidak ada parti yang dominan. PAS, DAP dan KeADILan adalah semuanya setaraf. Danhubungan adalah permuafakatan tanpa campur tangan ke atas hal ehwal parti masing-masing. Namun begitu, setiap parti menghormati pendirian dan fahaman masing-masing"

iNI...PULA CERITA DARI BLOG SUNGUHKA...

SUNGGUH KA...Arumugam dijatuhkan oleh PAS? Dan benarkah seperti yang didakwa oleh azizan Razak Uniknya Pakatan Rakyat...menghormati pendirian masing??

Ramai yang menyangka isu Arumugam bersekedudukan perempuan simpanan telah ditimbulkan oleh UMNO tetapi hakikatnya isu tersebut dibuat oleh PAS Kedah dan dibawa oleh Kelab Penyokong PAS Kedah dan beberapa ahli PAS?....betoi ka Ust Azizan....apa yang ust cakap ni..


INI...MENATANG APA PULA UST AZIZAN...???

24 Septembar 2008 – Pemungut Hasil Hutan Sarinah binti Said, mengirim surat kpd AY Trading makluman resit bayaran (RM200.00) dan resit pertaruhan (RM10,000.00).


15 Febuari 2009 – Pengarah Perhutanan Negeri Kedah Kasim bin Osman telah meluluskan permohonan yg dibuat oleh “AY Trading” dgn bayaran yg dikenakan :

Harga premium RM1,454,184.002
Deposit jaminan lesan RM 10,000.00

Bayaran menyediakan lesan RM 100.00
Bayaran menyediakan plan RM 20.00

Komentar :

ada 0 comments ke “UNIKNYA POLITIK PAKATAN RAKYAT-AZIZAN RAZAK.”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.