Friday, July 24, 2009

TAKLIMAT SULIT DI SRI MENTALUN -PUTUSKAN ANWAR TIDAK BERSALAH??

Belum selesai kes Anwar yang ditanguh berpuluh-puluh kali…PKR Kedah dalam diam-diam buat perjumpaan Sulit di Sri-Mentalun pula..Kononya Taklimat penting nak hebah pada kuda-kuda mereka Kes liwat Anwar hanya Konspirasi BN saja.

Inilah Strategi depa Mendahului undang-undang yang ada..Makamah belum putuskan keputusannya mereka dah buat taklimat secara sulit pula..inilah cara mereka merosak institusi undang-undang yang ada.

Bila sampai satu ketika keputusan tidak menyebelahi mereka dikerahnya rakyat yang jadi kuda belarak dijalan raya..kononnya makamah menganiaya pemimpin mereka..

Yang menyampaikan taklimat sulit lagi rahsia itu diantaranya Johari Abdul,Mat Kasim dan Saiful..mereka inilah yang dikatakan agen menghebah berita-berita pada kuda-kuda PKR yang ada di Kedah..si kuda-kuda ini pula menghebah pula.. kononnya kes liwat Anwar hanya sekadar Konspirasi BN saja…kerana tidak ada sebarang bukti yang menunjukkan Anwar Liwat….

Inilah jarum yang dimainkan oleh PKR Kedah untuk memperbodohkan kuda-kuda mereka…Siapa mereka yang boleh menjatuhkan Hukuman mendahului undang yang ada?

Untuk apa ada undang-undang dan Badan Siasatan DIRaja kalau setakat menjadi bahan seloka mereka.

Hari ini mereka hanya menerima keputusan makamah yang memihak pada mereka saja…andainya sesuatu keputusan itu tidak memihak pada mereka Mufti dan Ulama, mereka sanggup Cerca.

Itulah yang di ajar oleh pemimpin teratas mereka.

Komentar :

ada 0 comments ke “TAKLIMAT SULIT DI SRI MENTALUN -PUTUSKAN ANWAR TIDAK BERSALAH??”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.