Friday, July 17, 2009

TAHNIAH "midman" ! -BUKAN PEMIMPIN POLITIK JALANG TEPI JALAN.


Raja Pakau..atau nama samarannya Raja Anuar Raja Andullah yang masih mengguna no I/C rakyat bawahan macam kita,bertaraf seorang guru kerajaan ber-Gred-RM @ gred-duit…ahli PKR kawasan Gobala di Negeri Kedah la nei…di bahagian Pdg Serai dulunya.

Hari ini tak tau pula...ahli PKR kawasan mana...!!tetapi masih bertaraf Raja Pakau dikawaan Padang serai..

Dengar kata…pula . Ramai ahli-ahli PKR yang berjawatan dalam politik PKR di Kawasan Padang Serai selepas ketua bahagiannya istihar keluar PKR dan Pakatan.

Ada yang tak siuman ada pula yang gila,ada yang meroyan,ada pula yang cukup tebai mukanya.

Ada yang jadi ahli baru..tapi orang lamajuga,ada yang pipi tak mancung hidung tersorong-sorong..apa tidaknya, dah melepas jawatan dan Istihar keluar Parti, tapi masih buloq nak kekal Jawatan Ahli Majlis bandaran hari ni..tak macam si midman yang keluar Parti serah semua pangkat dan jawatan secara spontan...tak heran dan buloq semua jawatan.

TANIAH MIDMAN!...Anda bukan "JALANG POLITIK" murahan atau Spesis Pemimpin yang dikutip ditepi jalan, yang nak rebut segala kemudahan dan nak kekal semua Jawatan bila dah keluar pakatan..Tu yang kata POLITIK anak Jantan.Bukan POLITIK kaki lima jalan!

Begitulah cemperanya politik bertaraf liwat hari ini dikawasan Padang serai.

Kononya..Sejak Mantan asalnya melepas jawatan, Si-”midman” memegang jawatan ketua bahagian yang disebut oleh seorang komentar si-“MERAKBUIH” dalam blog”Sungguh ka” dan seterusnya jawatan ketua disandang pula oleh ketua bahagian yang ada la ni.. kononya bekas “KOMANDO” pula.

Entah betoi atau tidak sapa pun tak tau..kecuali Raja Pakau saja yang tau..dia "RAJA PENIPU"!!
Inilah politik depa yang bijak menyamar dan tukar rupa dan nama..

Gambaran yang dibagi oleh komentar si- “Merakbuih” tersebut cukup jelas,sebenarnya ramai ahli yang berjawatan dalam PKR Padang Serai tidak siuman..ada juga yang Cukup "PERASAN pasai tak pernah pegang Jawatan..

Tidak kurang pula ada yang tergila-gila dan meroyan nak jadi "KETUA BAHAGIAN".

Komentar :

ada 0 comments ke “TAHNIAH "midman" ! -BUKAN PEMIMPIN POLITIK JALANG TEPI JALAN.”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.