Saturday, July 18, 2009

PKR PADANG SERAI KIAN REPUT......BEKECAI.



Belum selesai kes RAJA PAKAU...timbul pula kes Pemangku Ketua PKR Padang Serai nak di Pecat pula...

Inilah kemelut Politik PKR Padang Serai yang tak pernah sunyi..bila kawan baik si-MERAK BUIH..midman keluar dari pakatan letak semua jawatan,ada yang gila dan tak kurang pula yang perasan..nak jadi Ketua Bahagian.

Raja Pakau tentu suka bila dengar ini berita..bila dengar Pemangku Ketua nak di Singkir oleh Gobala..Inilah Chance dia nak jadi Ketua.

Tapi Raja Pakau kena ingat juga..dengan jawatan Guru yang dia dok ada la..!!!


Ketua PKR Padang Serai nafi dipecat- Sinar Harian, hari niii la!

PADANG SERAI-(Dibawah takluk Raja Pakau yang dok ada la!)

Pemangku Ketua Cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR) Padang Serai, Jamaluddin Abu Hassan menafikan beliau dipecat daripada parti itu kerana mengkritik Ahli Parlimen Padang Serai, N Gobala Krishnan secara terbuka termasuk menggesa beliau meletak jawatan.

Jamaluddin berkata, beliau tidak tahu menahu mengenai pelucutan jawatannya sebagai Ketua Cabang sebaliknya menganggap khabar angin itu hanya semata-mata fitnah oleh pihak yang tidak tahan dengan kelantangannya mengkritik Gobala Krishnan.....nak tau ceritanya lagi beli la, sendiri sinar harian..baca sendiri jangan dok buat andaian..dok kata orang lain gila meroyan!

Hebatnya....dia!! Timbalan Ketua bila bersuara!

Kalau tak dak angin..daun mana boleh begoyang..kecuali daun Pakau saja boleh begoyang..Itu pun kalau Raja Pakau yang Goncang!

Nampaknya lepas manik Urai..lunas pula nak tebarai...mungkin temakan Sumpah Bekas Ketua Bahagian Padang Serai yang di fitnah macam-macam hai..

Komentar :

ada 0 comments ke “PKR PADANG SERAI KIAN REPUT......BEKECAI.”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.