Thursday, July 30, 2009

MALAYSIA AKAN MENJEJAKI TURKI MODEN NO-2 SELEPAS KAMAL ARTARTUK.





Kandungan sebahagian wawancara al-Khahfi PAS di Hospital Munich…

Komitmen saya adalah perubahan agenda.

Minat saya pada ketika ini ialah bukan untuk membuat keputusan samada menyertai UMNO atau tidak..


Saya katakana agenda kami adalah untuk mengujudkan sebulat suara Rakyat Malaysia untuk membentuk Malaysia yang lebih demokratik..

Dan Anwar cuba mempengaruhi UMNO serta pembangkang termasuk PAS,untuk menyesuaikan dan bertindak dengan sepatutnya sebagai suara LIBRAL yang moden dalam dunia bertamadun.

Dari cakap-cakap Anwar dia akan mengajak bangsa terutama PAS berkerjasama dengan Amerika untuk memerangi Islam fanatic bagi mengujudkan Islam liberal..

Anwar yakin melakukan! Kerana dia pernah berada dalam Organisasi itu sebelum ini…mungkin Abim dan PAS” yang al-Khahfi PAS itu maksudkan ”

Persoalannya siapa Anwar Ibrahim sebenarnya diantara UMNO dan Pembangkang hari ini ia itu PKR yang dia sendiri menerajuinya serta PAS dan DAP?.

Siapa sebenarnya Anwar Ibrahim diantara PR dan UMNO......HARI INI?????????????

Dalam Forum Anjuran National Endoument Faundation (NED) Dengan kerjasama Foreign Policy Associatio )EPA) diNew York..

Anwar pula berhasrat untuk mengujudkan satu perikatan (Muslim-Amerika)dimana harus dan "MESTI" di bentuk agar dapat mengubah dunia sekali lagi selamat untuk demokrasi.


Dalam Forum tersebut anak kelahiran To’ Kun,Bukit Mertajam ini percaya dan yakin Muslim dan Rakyat Amerika adalah rakan kongsi secara semula jadi..

Mungkin dari alasan-alasan tersebut Anwar merestui pencerohan Yahudi di Iraq dan pembunuhan sadam Husin sebagai penganas!...

Inilah yang YB Zulkifli Nordin MP Bandar Bahru terlepas pandang berbanding Zaid Hamidi....!!


“Kecaman keras Anwar ke atas Osama ben Laden dan Sadam Hussein disiarkan dalam Majalah TIME bertajuk "Who Hijacked Islam" dan Majalah International Herald Tribune, New York bertajuk "Growth of Democracy Is the Answer to Terrorism" pada 11 Oktober 2001.”

……………Malaysian deputy prime minister Anwar Ibrahim is an advocate of human rights,willing to speak his mind--regardless of the consequences.

During the 1990s, Malaysian Deputy Prime Minister Anwar Ibrahim and a group of U.S. Senators organized a forum to exchange views among East Asians and Americans. Asked at one session about the role of Islam in politics, Anwar replied, "I have no use for governments which call themselves Islamic and then deny basic rights to half their population."…….

……….Wartawan Peter J. Boyer pula menulis pertemuan Wolfowitz - Anwar -Gus Dur dibuat selepas Wolfowitz membuat hentian penerbangan sementara di Munich dalam rangka lawatannya ke Poland.

(Rupanya yang Anwar berpeluk itu Ust Wolfowitz)...Ulama nusantara...
Hebat Anwar lagi dari Zaid Hamidi yang YB Zul MP Kulim kata...!!

Menurut penulis tersebut bukan "apbs".

Wolfowitz sanggup meluangkan masa ke Klinik Alpha, Munich kerana sudah dibuat temujanji menemui 'dua tokoh Islam' itu.

Wartawan itu mengambarkan 'dua tokoh Islam' itu iaitu Anwar Ibrahim (Malaysia) dan Gus Dur (Indonesia) adalah kenalan rapat Wolfowitz sebagai 'mata dan telinga' Amerika dalam dunia Islam……

waallahualam..Tunggu sambungan bergambar cerita-cerita seterusnya untuk kita menilai dengan akal fikiran kita.

Moga-moga Allah swt membuka minda kita dan menjauhi dari fitnah yang di kata.

wassallam.

Komentar :

ada 2 comments ke “MALAYSIA AKAN MENJEJAKI TURKI MODEN NO-2 SELEPAS KAMAL ARTARTUK.”
Mohammad Roslan said...
pada hari 

Satu pendedahan berfakta. Islam Liberal Anwar menarik Barat untuk mendampingi dia. Orang Barat sebanrnya takut dengan kebangkitan Islam di Asia Tenggara. Mereka takut kali ini bukan Osama bin Laden tapi kebangkitan Negara-negara Islam ke atas barat terutamanya Kerajaan yahudi.

Anonymous said...
pada hari 

anuar disamakan dengan kamal artartuk??? aikk... baru baru ni najib melawat turki siap datang melawat memberi penghormatan siap bawa bunga lagi kat makam artartuk ni..... apa cerita ni??? najib bagi penghormatan pada kamal artartuk penghianat islam yang buang agama islam dari menjadi agama rasmi turki????

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.