Sunday, July 26, 2009

DULU JUGA LANGAU KEPADA UMNO...............


KUALA LUMPUR, 26 Julai (Hrkh) - Bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Dato' Zaid Ibrahim mempertikai persoalan mewujudkan Suruhanjaya Diraja (RC) yang hanya untuk menyiasat prosedur pelanggaran hak asasi dan siasatan SPRM.
Sebaliknya isu tragedi kematian Teoh Beng Hock, tidak hanya boleh berpuas hati dengan pengumuman penubuhan Suruhanjaya Diraja oleh kerajaan Barisan Nasional.

"Seolah-olah dengan adanya pengumuman itu, semua masalah akan selesai.



"Nampaknya ada orang Malaysia sudah lupa dalam soal salah laku polis dan kes-kes kematian semasa siasatan dan sewaktu dalam tahanan.........."

NAMPAKNYA DATO'MENTERI LOMPAT PARTI JUGA LUPA DALAM SOAL SALAH LAKU BOSS BARU DATO'MENTERI LOMPAT PARTI SENDIRI, YANG KES LIWAT NYA DITUNDA BERKALI-KALI......JANGAN PULA KETEPI KES YANG SEBEGINI..MENGAPA GAJAH DIDEPAN KITA BUTAKAN MATA.
BUKANKAH INI SEMUA KERANA GILA KUASA.....?

Selesai saja siasatan keatas Kematian Teoh Beng Hock...Eloklah diadakan pula Siasatan DiRaja Keatas al-Khahfi PAS dan Boss Dato'Menteri lompat Parti ...berkaitan kes dan skandal liwatnya pula...

Begitu juga orang Malaysia jangan mudah lupa isu liwat al-khahfi PAS yang belum selesai dibicara.Isu ini lebih hebat dari isu-isu yang Dato’menteri lompat parti kata.

Isu kematian Teoh Beng Hock hanya setakat untuk meraih Dana Politik gila Kuasa..dan cuba nak menafikan kebaikkan Polis Di Raja….jangan nak rosakan susu…kerana nila setitik.

Tetapi Isu liwat Anwar hari ini lebih dari isu nila sebelanga…yang boleh merosak lautan bangsa.Jangan pula Dato,Lompat parti terlepas pandang begitu saja..jangan pula sampai dikata oleh bangsa pada Dato,Menteri lompat parti “terlebih sudu dari bubur yang ada”

Jangan menanguk diair keroh…demi kepentingan pentas politik baru Dato,Menteri lompat parti.

Belaku adillah pada bangsa juga yang melihat dan mendengarnya…mereka tidak buta…malah memiliki berjuta-juta pasang mata dan telinga…jauh bezanya dari Dato’ Menteri lompat parti yang GILA KUASA mampu ada sepasang telinga dan EMPAT mata saja…….

Komentar :

ada 2 comments ke “DULU JUGA LANGAU KEPADA UMNO...............”
semanggigunung said...
pada hari 

Selamat sejahtera kepada semua blogger yang tidak berpihak kepada mana-mana kelompok atau kumpulan.

Aku betul-betul menghormati hangpa.

Terjahan-terjahan hangpa pada pandangan aku adalah ikhlas, kerana hangpa lebih memikirkan tentang kepentingan agama dan bangsa sendiri. Islam dan Melayu.

Bercelaru betul dengan pemimpin-pemimpin Islam dan Melayu yang ada dalam Pakatan Rakyat. Sepatutnya mereka pandai mengeluarkan kata-kata dan berfikir panjang sebelum melakukan sesuatu, agar segala kata-kata dan tindakan mereka tidak boleh menjejaskan maruah agama dan bangsa.

Aku amat berbangga dengan peranan yang adil yang hangpa mainkan
Teruskanlah kerja baik hangpa sekalian. Majoriti rakyat bersama hangpa.

Anonymous said...
pada hari 

SALAM.Semangigunung.Harap komen anda iklas tidak mempunyai niat jahat seperti politik kotor PAS dan PKR terhadap bangsa sendiri. wassallam

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.