Wednesday, July 22, 2009

BILA PEMBANGKANG MENASIHATI SPRM DAN SURUHANJAYA SIASATAN DIRAJA.!



Bukan setakat ganjil,pelik,misteri tetapi nada saranan Setiausaha Agong PAS ini tidak langsung menampakkan cici-ciri keiklasan saranan seorang tokoh pemimpin agama walaupun kedudukkannya sebagai pemimpin Islam didalam PAS.

Inilah satu saranan yang menepati bidalan "mulut disumbat pisang buntut dicucuk jarum"..

Dan inilah juga sikap segelintir pemimpin mereka yang berbica seribu makna dan sukar kita mengesan busuknya hati mereka bila menegur sesuatu pekara yang sebaliknya boleh menikam bangsa sekali gus mempelikeh institusi DiRaja dan system perundangan yang ada.

Mereka bersuara bagi pihak siapa? kita,bangsa,keadilan atau untuk menangguh diair keroh untuk politik mereka?

Janganlah berpolitik murahan didepan bangsa terkilas ikan diair bangsa sudah mengnali siapa mereka? Politik boneka perosak bangsa.


KUALA LUMPUR, 22 Julai (Hrkh)

- Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustafa Ali menyifatkan kematian Setiausaha Politik Exco Selangor, Teo Beng Hock adalah satu peristiwa pelik yang tidak pernah berlaku terhadap individu yang disiasat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang dahulunya dikenali sebagai BPR.

"Ini adalah satu yang tak pernah berlaku, menimbulkan tandatanya dan persoalan besar kepada wibawa SPRM itu sendiri dalam menguruskan saksi-saksi yang disiasat," katanya.

Kematian Teoh baru-baru ini yang mengundang misteri perlu disiasat secara telus dan jujur oleh satu Suruhanjaya Siasatan DiRaja bagi mengenalpasti punca sebenar kematiannya, ujar Mustafa yang ditemui Harakah pada 21 Julai di Jalan Pahang.”

“BUKIT MERTAJAM, 22 Julai (Hrkh)

- Pakatan Rakyat tidak pernah mempolitikan isu kematian Setiausaha Exco Kerajaan Selangor, Teoh Beng Hock sebaliknya mencari kebenaran untuk mengenal punca kematianya yang penuh dengan misteri kata, Majlis Pimpinan Pusat Parti Keadilan Rakyat (KEADILAN), Badrul Hisyam Shahrin.” ……….

Kematian Setiauasa Politik Exco Selangor,Teo Beng Hock pelik,tidak pernah belaku dan misteri harap Suruhanjaya Siasatan DiRaja siasat secara telus dan jujur-Setiausaha Agong PAS..........


.

Komentar :

ada 0 comments ke “BILA PEMBANGKANG MENASIHATI SPRM DAN SURUHANJAYA SIASATAN DIRAJA.!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.