Monday, July 27, 2009

BILA MAT SABU GUGUR NEGARA ISLAM.






PERMATANG PAUH, 26 Julai (Hrkh) –

“Mantan Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi disaran menyertai PAS atau Parti Keadilan Rakyat (KeADILan) segera setelah sekata dalam usaha memperjuangkan pemansuhan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) kata Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Haji Mohamad Sabu….”



”Lebih-lebih lagi rakan seperjuanganya, seperti bekas menteri dan bekas pemimpin MCA, Dato' Chua Jui Ming serta terbaru bekas Naib Presiden MIC, S.S. Subramaniam mengumumkan menyertai KeADILan”

Apakata kalau Aku, sarankan Mat sabu saja..masuk UMNO….!

Apa lagi yang Mat Sabu nak Perjuangkan..Negara Islam dia sendiri yang memansuhkannya..lagipun tidak ada dalam perlembagaan yang PAS berhasrat menubuhkan Negara Islam.

Mantan MB Pas Perak sendiri yang telah membuktikannya.Begitu juga dengan MB PAS Kedah yang terang-terang menolak Hukum Haram Judi..

Sementara itu Mat Sabu sendiri telah MELIWAT Alasan “PINDA” Pertubuhan Ulama kepada PAS dengan menjadikan PAS sebagai Sarang berbagai bangsa dan Agama meraih simpati Politik murahan dari Pertubuhan yang di Pinda.

Hari ini orang melayu Islam perlu sedar dan tidak perlu menunding jari ke-arah DAP .Mat sabu sendiri melalui lidahnya yang petak memaki hamun itulah yang menggugurkan Negara Islam dari PAS….semata-mata di gempaq oleh YB Chong Eng MP DAP dari Bukit Mertajam.

Bertayalah pada sahabat-sahabat kita baik dari PAS maupun PKR atau DAP yang mengikuti seminar PKR yang bertempat di Sri Malaysia yang kertas kerja terlewat sampai dari Jerman iaitu atas nama…

Friedrich Naumann Foundation (FNF)

Kaitan National Endowment for Democracy(NED)dan PKR-Dis 2005.Ruj: Tube Anuar Di Taja oleh (NED) fail siapa Anuar Ibrahim.

Lupa kah Si-Mat Sabu....dalam Seminar tersebutlah dia(Mat Sabu) sendiri..dengan bangganya Menggugurkan Negara Islam..

Akhirnya terbukti dalam PRU12, Pas telah menggugurkan Negara Islam mengantikkannya dengan "Negara Kebajikan"....mengikut telunjuk DAP yang Mat Sabu Benci dulu..dan hari ini DAP berada dalam pelokkan Mat sabu.

Hai...ada apa-apa ka? Mat sabu ganti Negara Islam ke Negara Kebajikan...Atau dah bekenan dengan Islam Demokrasi tajaan Amerika ka?

Komentar :

ada 3 comments ke “BILA MAT SABU GUGUR NEGARA ISLAM.”
Anonymous said...
pada hari 

Jangan di cemarkan UMNO dengan terlintas di pemikiran ahlinya untuk membawa Mat Sabu@Mat Babi utk menyertai UMNO. Ini betul2 cilaka punya orang

YANG GAMBI said...
pada hari 

Salam,

Mat Sabu bukan golongan agama, dia tumpang tenggek dalam PAS cuma nak dapat habuan je......

Anonymous said...
pada hari 

Salam.Yang sedang difikirkan oleh apbs juga mcm tu..elok biar Si-Mat Sabu ni terus menjadi idola maki hamun dalam PAS saja............

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.