Sunday, July 12, 2009

BILA LUDAH MENGENA ATAS BATANG HIDUNG SENDIRI....





UMNO JANGAN MASUK CAMPUR ISU BABI DI KEDAH,,,,
"Ini soal 'rumahtangga' kita selesai sendiri tak perlu orang lain nak risau dan heboh-heboh," jelas Azizan Razak.

Habis dimana pula letaknya orang melayu yang tidak memihak pada PAS maupun UMNO?

Jangan pula Ust Azizan nak cucuk hidung Orang melayu lain, macam DAP cucuk hidung PAS pulak.

Ini isu babi bukan setakat orang Islam yang beriman, orang Melayu yang buruk akhlaknya pun jijik dengan babi..temasuk yang bijak pembohong juga.

Jika PAS sedar jijiknya babi pada orang melayu..jangan pula mengklasifikasikan Melayu lain yang tidak memihak pada PAS dan UMNO juga setaraf dengan pemikiran Politik PAS dan UMNO yang sama sama bijak putak belit dan menipu.

Hari ini sedarkah Utz Azizan masih ramai lagi melayu yang tidak memihak pada UMNO dan PAS sedang memerhati tipu daya dan putar belit pemimpin PAS dan UMNO beraksi menipu dan berbohong pada orang Melayu.

Terutama segelintir Exco Pas yang lidahnya bertaraf lidah biawak dan setaraf juga dengan lidah UMNO?

Sedarkah Ustaz Azizan segelintir dari EXCO nya juga lebih jijik dari pemimpin UMNO yang pernah aku jumpa?

Tanpa segan dan silu berbohong walau kopiah diatas kepala? Ustaz Azizan kena terimalah hakikat ini,bukan UMNO saja yang bijak menipu,berasuah dan berkroni.

Pas Kedah dibawah kepimpinannya dan dirinya sendiri hari ini juga bijak menipu dan memutar belit yang setaraf dengan UMNO.

Apa bezanya Ustaz Azizan Razak,dan segelintir Exconya berbanding MB Mahadzir Khalid dan EXCO UMNO Kedah dulu?

Pada aku PAS Kedah hari ini dan UMNO tidak kurang "PUKI MAK"!nya Politik mereka.

Hari ini janganlah Ustaz Azizan nak bandingkan Politik PAS dan politik UMNO kedah. Pada aku PAS Kedah hari ini dibawah pentadbiran Ustaz Azizan setaraf saja jijiknya dengan UMNO tarafnya zaman Det Khalid.

Hari ini Eloklah Ustaz Azizan buat bandingkan Politik PAS dengan zaman Pemerintahan Khalifah Omar Abd Aziz barulah Ustaz Azizan sedar betapa jijik Pentadbirannya di Kedah hari ini..berbanding PAS dan UMNO.


Mengapa Ustaz Azizan nak bandingkan dirinya ….dengan rakan-rakan berbangsa Melayu seperti dalam kisah yang ditulis oleh penulis Harakah Daily.Net dibawah ini.

“Seorang rakan bukan Islam yang menyertai ekspedisi ke Haadyai menceritakan sikap pelik rakan-rakannya berbangsa Melayu.

Sebahagiannya memuaskan nafsu serakah dengan perempuan murahan di sana, tetapi apabila tiba waktu makan mereka mencari kedai makan milik orang Islam, takut termakan babi”

Jika PAS mau membandingkan dirinya dengan UMNO yang telah pun PAS anggap buruk sudah tentulah PAS nampak lebih bersih..Tapi cuba PAS bandingkan dengan yang lebih baik dari PAS?.Taulah bersih PAS ditahap mana?

Jadi berbalik pada Isu babi dan DAP keluar pakatan janganlah Ustaz Azizan dan PAS Kedah cuba untuk mengkaldaikan seluruh orang melayu di Kedah terutama yang tidak memihak pada mana-mana parti politik untuk bersekongkol dengan Politik Kotor baik PAS maupun UMNO melalui sentiment BABI...babi tetap babi!

Janganlah PAS Kedah melalui Ustaz Azizan Razak maupun UMNO nak lembukan orang Melayu Kedah terutama yang tidak memihak pada mana mana politik jijik hari ini.

Untuk pengetahuan Ustaz Azizan Razak dari PAS maupun UMNO,Dato’Ahmad Bashah.

Sebenarnya masih ramai orang melayu anak watan di bumi KEDAH LA NEI bukan menumpang hidup atas mana-mana parti Politik baik PAS maupun UMNO.

Pas atau UMNO jangan menabik dada dalam hal ini...Apa yang PAS dan UMNO bagi selama ini....??????? pada orang Melayu Islam?

Tanpa Rakyat sapa Hangpa Semua?..

Eloklah PAS maupun UMNO di Kedah hari ini hentikanlah Agenda POLITIK HAIWAN yang tidak pernah sunyi dengan perbalahan sejak dulu hingga PAS dapat menakluki Kedah hari ini.

Sedarlah PAS maupun UMNO…rakyat sedang melihat telatah mereka seperti Haiwan yang becakar tak tentu masa sesame bangsa sediri hari ini semuanya untuk perut anak pinak hangpa saja.

Pada Ustaz Azizan sedarlah kamu juga memiliki anak buah darah keturunan kamu dalam UMNO ia itu YB Suraya bt Yaacop N19 Sg Tiang kedah hari ini…

Malulah pada Allah swt bilamana kamu mencela UMNO Seperti mencela diri sendiri...kata orang YAN ludah ke langit timpa batang hidung sendiri..........Ustaz!

Begitu juga pemimpin pemimpin PAS yang lain yang masih memiliki darah daging mereka dalam UMNO...berpada padalah mengeji tu..

Apakah PAS tidak terasa jijik bila memakan daging anak sendiri? Spesis Haiwan apakah Politik PAS atau UMNO hari ini?......

Komentar :

ada 3 comments ke “BILA LUDAH MENGENA ATAS BATANG HIDUNG SENDIRI....”
arifomar said...
pada hari 

ustat pembelit katakan. semua perkara pukul tak tahu aje dia ni. jenis cuci tangan

arifomar said...
pada hari 

dinasihatkan anda buang flag blog di atas. sesiapa yang nak mendeletekan blog anda keseluruhannya hanya perlu pelayar yang jahat klik kan sahaja flagbog tersebut dan google akan delete kerana mungkin ia berunsur anti semitik, perkauman dan sebAGAINYA. JADI UNTUK KESELAMATAN BUANG FLAG BLOG DENGAN MENGIKUT LANGKAH : PERGI KE ALAMAT INI UNTUK LANGKAH SETERUSNYA. LAKUKAN SEGERA. SENANG AJA. aLAMAT : http://penembak-tepat5.blogspot.com/2008/10/bagaimana-membuang-flag-di-blog-anda.html

Anonymous said...
pada hari 

Salam.Terima kasih ariformer.Diatas kerjaama anda.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.