Sunday, June 21, 2009

PAS.BERJUANG UNTUK PANGKAT DAN KUASA!

HABIS 1 APA LAGI YANG PAS MAMPU MEMBUKTIKAN PERJUANGAN MEREKA UNTUK MENEGAK AMAAR MAARUF? SEDANGKAN KEMUNGKARAN YANG MEREKA SENDIRI CIPTA...




DIPERAK SUDAH SAH MB PAS SENDIRI MENAFIKAN TIDAK ADA DALAM TRANSKRIP MAUPUN DALAM MANISFESTO MEREKA YANG MEMBUKTIKAN PAS INGIN MENUBUH NEGARA ISLAM DAN HKUM.

MANAKALA DI KEDAH MB PASNYA JUGA MENOLAK SECARA TERANG -TERANG ARAK DAN JUDI TIDAK DIHARAMKAN..DENGAN ALASAN UNDI CINA DAN INDIA.

TETAPI HAKIKATNYA MEMANG PAS TIDAK BERHASRAT UNTUK MENUBUH NEGARA ISLAM DAN MENEGAK HUKUM.ITU SEMUA AUTA PEMIMPIN PEMIMPIN MEREKA SAJA PADA BANGSA.

BUKANKAH MEREKALAH SEBESAR BESAR PETUALANG MEROSAK AGAMA..MELALUI POLITIK KOTOR MEREKA?

APA LAGI YANG PAS MAHU MENYALAK UNTUK MENEGAK HUKUM DAN NEGARA ISLAM.SEDANGKAN DALAM MANIFESTO MEREKA SENDIRI TIDAK TERCATIT WALAUPUN SEINCI.


BUKANKAH LAUNGAN NEGARA ISLAM DAN MENEGAK HUKUM ITU HANYA RETORIK POLITIK KOTOR MEREKA SAJA.

YANG UTAMA PERJUANGAN MEREKA UNTUK MEREBUT BANGKAI YANG ADA...ITU SAJA.

Komentar :

ada 1
anakbukithijau said...
pada hari 

Dengan kata lain depa ini jauh lebih teruk dari sebuah parti musuh ketat depa, UMNO. yang selama ini depaa labelkan sebagai perasuah, menindas , tak Islamik lain-lain kata nista.
Depa ini jugalah, bersama-sama sebuah lagi pembangkang, mencari, mengorek dan mendedahkan UMNO sebagai partitoghut, yang dipimpin oleh pemimpin –pemimpin rasuah, tak Islamik dan pembohong, tamak haloba dan menindas rakyat.Sebut saja apa yang buruk dan jahat itulah UMNO.
Setelah aku renung dan teliti aku dapati depa ini sebenarnya lebih rakus dari UMNO yang mereka keji selama ini. Kalau UMNO telah mengambil masa berpuluh tahun untuk menampakkan “kelemahan manusia” sebagai sebuah kerajaan, sedangkan mereka ini yang baru menguasai dua buah negeri dan masih “kanyiaq” sudah menampakkan potensi untuk menjadikan sebuah kerajaan yang jauh lebih menindas, merasuah, menzalimi dan menyalahguna kedudukan dan yang paling dahsyat menyimpang dari ajaran Islam, semata-mata kerana politik, kerana mau terus memerintah.
Aku tak mau undi depa lagi lepas ini.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.