Wednesday, June 10, 2009

blogger sekalian...

salam sejahtera...pejuang negara..penegak kebenaran

Komentar :

ada 3 comments ke “blogger sekalian...”
Anonymous said...
pada hari 

Lena dan teruslah Lena mu UMNO! Anwar sudah mula mencabar dan mungkin tidak mustahil Anwar akan menyepak satu-persatu pemimpin2 UMNO yang masih berdengkur dalam selimut kekayaan.
Kami rakyat tidak mampu bersuara parau seperti kalian dipentas perhimpunan menuding jari dan mencabar ke arah pewakilan yang datangnya dari rakyat bawahan.

Apakah Isu,punggung itu saja yang kalian nampak??Lain-lain isu kalian, BUTA? Buta mata dan buta sekali hati perut kalian? Kerana sibuk memburu kekayaan.

Mana yang bijak berpantun? Mana yang bijak berseloka Pedas dan Ganas? Mana? Mana wahai Sang UMNO? Bangunlah bukan dengan agenda liwat dan pungkur!! Itu Agenda Basi !!! Sudah Basi!!!Andainya Anwar mencipta sekali lagi agenda ini .UMNO akan tersungkur mati.

Tumpulah pada Agenda yang lebih daripada Isu itu.Apakah kalian BUTA? Atau DAYUS untuk bersuara? Kerana kalian tidak memiliki sebarang Bukti? Atau kalian mengharap Hang Tuah akan kembali dengan Taming sari? untuk mempertahankan kalian dan UMNO? Itu sejarah yang tiada realiti.

Mengapa Rakyat lebih berani daripada kalian? Wahai pemimpin2 UMNO! Jangan kamu bermimpi dengan Negara Perpaduan, itu hanya agenda untuk menipu kalian dan bangsa saja.

Apakah kamu rasa,bila perpaduan terhasil,Melayu dan agamanya semua terbela?Melayu tetap bersatu seperti sedia kala?? No!..DAP masih ada..untuk memunggahnya semula!!

Sudah lebih 50 tahun, pembangkang menyalak bagai hyena untuk menegak hukum dan agama. Apa yang telah mereka buktikan pada bangsa? Butakah UMNO? Berapa buah premis Judi dan rumah2 urut serta tempat maksiat yang PAS menyerbu dan membakarnya untuk membuktikan extremenya hukum Allah pada mereka?
Atau membuat demontrasi gila,memusnahkan tempat2 maksiat yang ada? Kalau demontrasi Pungkur mereka sangup bermati2an kononnya untuk menegak kebenaran dan keadilan yang belum pasti.

Mengapa berkaitan dengan HUKUM mereka sepi bagai Anjing mancawat ekor? Ada yang menolak untuk melaksana hukum secara terang2 . Mengapa UMNO sepi? Butakah Kalian? Dayuskah pemimpin UMNO hari ini ?

Berapa buah institusi antara bangsa yang sudah terbina melalui perjuangan PAS selama 50 tahun ini? Berapa ramai cendikiawan Islam yang terkenal yang dapat mereka lahirkan melainkan yang sudah ada? Berapa ramai pula pejuang mujahidin yang PAS sudah lahir dan bekalkan untuk membela Nasib orang Islam,dibawah kekejaman Rejim??Dan berapa ramai pula anak bangsa yang merempat dan papa kedana yang PAS membelanya? Kerana diantara mereka sendiri juga merempat seperti kita.Kerana mereka tidak mempunyai agenda pada bangsa,melainkan agenda gila untuk berkuasa.Tetapi mampukah mereka? Setakat ilmu yang ada? Dipilih hanya setakat untuk menjatuhkan bangsa sendiri kerana dengki? Inikah perjuangan Islam mereka? Sanggup bersekongkol dengan fahaman Yahudi untuk melingkupkan bangsa dan agama sendiri ?

Apakah setakat berarak,bersorak,menyalak bagai Anjing menyalak bukit serata lorong dan denai ibu kota???Kononnya menentang kezaliman Amerika.…Cukupkah perjuangan Islam mereka setakat itu saja????Cukup!!!! Cukupkah bersatu dengan DAP menentang orang Melayu dan memburukkan bangsa sendiri??Apakah perjuangan Islam mereka setakat ini saja??? PoooooooooooooooRAH!!!!
Hari ini tunjukkan pada bangsa Melayu,dimana apprentice PAS yang mereka didik selama 50 tahun lalu?? Baik bertaraf Ulama tersohor? Maupun ulama’ yang benar2 tidak dimaki hamun oleh penyokong pengikut sendiri??Inikah ulama yang dilahirkan oleh PAS selama ini??????

Anonymous said...
pada hari 

Mana cerdik2 pandai bertaraf cendikiawan atau penulis2 Islam yang terkemuka yang benar2 dilahirkan oleh intitusi PAS sendiri dalam masa 50 tahun ini??? Mana? Institusi apa yang PAS ada? Melainkan institusi pondok yang sudah wujud dahulu kala dari datuk nenek kita.
Mana cendikiawan PAS yang dapat menandingi Anwar hari ini ? Mana ? Siapa ? Ulama mana yang PAS lahirkan Yang mampu menandingi Anwar untuk berhujah tentang Islam hari ini? Dari pondok,dan mahad atau pengajian Islam mana Anwar pelajari ilmu agama,hingga dapat mentololkan ulama’ yang ada hari ini?Apakah ilmu agama Anwar mengatasi ulama’pas hari ini? Hingga Anwar mampu untuk berdailog dengan pemimpin2 Yahudi? Kononnya Islam belum cukup demokrasi?

Apakah yang ada hanya ulama politik YES MAN belaka ? Atau ulama’ yang tidak setaraf ilmu agama Anwar hari ini.Selain Anwar PAS hanya ada Nik Aziz yang menjadi ikon pada mereka sejak dahulu kala.
Sedarkah PAS.Anwar itu dana politik tinggalan UMNO…Nik Aziz hanya ikon Islam PAS yang tidak ada lagi penganti.Persoalannya siapa anak didik PAS selama 50 tahun ini dapat menandingi Anwar Ibrahim yang berdarah asli Umno yang menjadi jaguan pada PAS untuk menyerang bangsa sendiri?


Apakah Anwar anak didik PAS selama ini?? 50 tahun PAS berjuang untuk menegak HUKUM dan Negara Islam tiada satu pun institusi Islam yang berdiri megah di Malaysia untuk membuktikan itulah institusi Islam perjuangan mereka.Selain pondok-pondok biasa yang tidak terlibat dengan politik mereka menghasilkan ulama’-ulama terkemuka.

Anonymous said...
pada hari 

chrome hearts online store
kobe 9
yeezy boost 380
air jordan
kyrie 5 spongebob
off white nike
kobe
yeezy boost 350
russell westbrook shoes
pg 1

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.